  • Data: 2002-04-30 07:57:19
    Temat: Re: Zagubiony dowod osobisty.
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "plonker" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aakiuk$kl$1@news.onet.pl...
    > Czy jesli zgubilem dowod osobisty lub jesli mi go ktos ukradl to
    > czy ktokolwiek moglby sie nim posluzyc w taki sposob bym mogl
    > miec przez to problemy? Np. wkleic zamiast mojego inne zdjecie i
    > wziasc "na mnie" jakis kredyt w banku czy cos w tym stylu?

    ...albo kupić komórkę na najdroższy abonamet i gadać przez nią 24 h/d.
    Najlepiej od razu zgłoś to na policję i w UM. A na policji jak Ci powiedzą
    że to nie do nich masz przyjść to się upieraj, aby jenak przyjęli twoje
    zgłoszenie. To Ci bardzo pomoże przy ewentualnych problemach, jakby ktoś
    korzystał z twojego dowodu.

    Lukasz Bittner
    b...@p...wp.pl