    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagraniczne tablice nieprawidłowe parkowanie
    Date: Thu, 7 Mar 2024 19:37:39 +0100

    > Jestem prawie pewien, że gdybyś się od wołał od tej kary w/w
    > argumentacją, to by ją umorzyli.

    Wymagana była korespondencja w języku niemieckim. Znam ten język na tyle
    dobrze, że nie byłoby problemem się odwołać, ale po prostu nie miałem na
    to czasu.
    Tak się składa, że w NIemczech zapłaciłem w ostatnich kilku latach
    więcej mandatów niż w PL i trochę się boję, że mi tam zakażą jeździć :-)
    Od razu online na stronie tego wykroczenie w pierwszym kroku
    zaznaczyłem, że pismo przyszło po terminie - więc jeśli ktokolwiek z
    ludzkim podejściem to czytał i wiedział/widział co wysłali dzień
    wcześniej, to mogli wysłać informację, żebym poczekał na nowy papierek
    albo jakieś inne wyjście by zaproponowali, ale oni raczej jak to Niemcy
    - mocno papierkowi są - bez kwita sami nic nie zrobią/

    Co więcej to by świadczyło o tym, że
    > nie dostają zwrotek. Gdyby je dostawali, to by nie wysyłali przed
    > potwierdzeniem doręczenia / informacją o braku możliwości doręczenia kary.

    Pierwsze pismo przyszło zwykłym listem więc nie ma zwrotki!
    Dopiero pismo z mandatem pocztą ewidencjonowaną.