  • Data: 2024-03-07 21:22:45
    Temat: Re: Zagraniczne tablice nieprawidłowe parkowanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Mar 2024 17:57:00 +0100, nadir wrote:

    > Ale że Straż Miejska nie może, czy w ogóle? Bo jak ustalisz już
    > właściciela, to można i od biedy ustalić kierowcę. Problem jest jednak
    > taki, że Niemcy, z różnych powodów, niechętnie dzielą się informacjami w
    > sprawach wykroczeń, za to bardzo łatwo uzyskują je od polskiej strony.
    > Tak podobno mamy z nimi podpisane umowy, ale już w szczegóły nie
    > wnikałem. Jak to natomiast wygląda w przypadku CZ, I, SK to nie wiem.

    Tylko zeby poznac kierowcę, to trzeba zagraniczną policję poprosic o
    pomoc, aby spytali własciciela kto prowadził.
    No chyba, ze nasza policja wyśle do własciciela pismo w języku obcym i
    poprosi, i właściciel odpowie.

    A jak nie odpowie ... nie wiem jakie możliwosci maja nasze SM/ITD/sądy
    w ukarania niemieckiego własciciela, a jakie są w drugą stronę.

    Byc moze jest mozliwosc zaczekania az dany pojazd znow do danego kraju
    wjedzie i wtedy zatrzymania kierowcy, właściciela, lub pojazdu,
    az nie zapłacą :-)

    > EUCARIS? Toż to żadna tajemnica, no chyba, że masz inne "tajne" systemy
    > na myśli? W każdym razie pytanie było o parkowanie i Straż Miejską, nie
    > wiem czy Straż Miejska ma dostęp do EUCARISA, ale wiem, że Niemcy nie
    > wykazują żadnej współpracy w przypadku wykroczeń i że to jest droga
    > przez mękę. Sprawdzone wielokrotnie w mojej okolicy w przypadku zdarzeń
    > drogowych z Niemcami.

    Ale takich, jak parkował, nie zapłacił i odjechal, czy np jak na radar
    złapali albo kolizje mial i policja spisała ?

    J.