    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagraniczne tablice nieprawidłowe parkowanie
    Date: Thu, 7 Mar 2024 17:57:00 +0100

    > Nie, nie ma technicznej możliwości ustalenia kierującego w ten sposób.

    Ale że Straż Miejska nie może, czy w ogóle? Bo jak ustalisz już
    właściciela, to można i od biedy ustalić kierowcę. Problem jest jednak
    taki, że Niemcy, z różnych powodów, niechętnie dzielą się informacjami w
    sprawach wykroczeń, za to bardzo łatwo uzyskują je od polskiej strony.
    Tak podobno mamy z nimi podpisane umowy, ale już w szczegóły nie
    wnikałem. Jak to natomiast wygląda w przypadku CZ, I, SK to nie wiem.

    > W sprawach o przestępstwa właścicieli pojazdów ustala się, ale nie za
    > pośrednictwem wskazanych przez Ciebie kanałów. Nie widzę nigdzie w
    > publicznie dostępnych źródłach informacji o tym, jak się to robi, to nie
    > mogę tu pomóc, ale nikt nie wysyła żadnej korespondencji w tej sprawie.

    EUCARIS? Toż to żadna tajemnica, no chyba, że masz inne "tajne" systemy
    na myśli? W każdym razie pytanie było o parkowanie i Straż Miejską, nie
    wiem czy Straż Miejska ma dostęp do EUCARISA, ale wiem, że Niemcy nie
    wykazują żadnej współpracy w przypadku wykroczeń i że to jest droga
    przez mękę. Sprawdzone wielokrotnie w mojej okolicy w przypadku zdarzeń
    drogowych z Niemcami.