    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagraniczne tablice nieprawidłowe parkowanie
    Date: Wed, 6 Mar 2024 20:59:07 +0100

    W dniu 06.03.2024 o 15:44, nadir pisze:
> [...]

    Prawdopodobnie do wróżki dzwonią :-) O ile ustalenie właściciela pojazdu
    było by jeszcze możliwe, to kierującego? Dlatego przykładowo Niemcy
    zmienili prawo i tam w taki wypadku nakłada się karę administracyjną na
    właściciela pojazdu. >
    > W przypadku Niemiec działa to:
    > https://lubuska.policja.gov.pl/go/materialy-statyczn
    e/polsko-niemieckie-centr/3592,Polsko-Niemieckie-Cen
    trum-Wspolpracy-Sluzb-Granicznych-Policyjnych-i-Celn
    ych-w-S.html
    > Reszta pewnie tu:
    > https://policja.pl/pol/kgp/bmwp/27762,Danekontaktowe
    .html

    Nie, nie ma technicznej możliwości ustalenia kierującego w ten sposób.

    > Tylko z tego co się orientuję, to oni sobie takimi głupotami jak
    > parkowanie na zakazie nie zawracają gitary.

    W sprawach o przestępstwa właścicieli pojazdów ustala się, ale nie za
    pośrednictwem wskazanych przez Ciebie kanałów. Nie widzę nigdzie w
    publicznie dostępnych źródłach informacji o tym, jak się to robi, to nie
    mogę tu pomóc, ale nikt nie wysyła żadnej korespondencji w tej sprawie.

    --
    (~) Robert Tomasik