    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Date: Wed, 02 Jul 2003 17:05:52 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.201.132

    Użytkownik pbas napisał:
    > Kazda Twoja wypowiedz zalatuje sarkazmem do przedmowcy.
    > Zaczales dopiekac Ewci a potem juz po sznurku, kazdemu.
    > Jestes szczesliwy, ze jak domniemam ciezko pracujac odprowadzasz
    > podatki m.in. na tych co patrza tylko jak Cie okrasc ?

    Szczęśliwy to nie jestem. Ale życie to nie je bajka, nie samo jedzenie
    czekolady, niesie także obowiązki.

    Odseparowanie przestępcy w sposób godny i godziwy jest warunkiem
    do tego by nie stał się zwyrodnialcem. Oczywiście - niektórzy i tak się
    nimi staną, ale od warunków osadzenia zależy czy tylko nieliczni, wyjątki,
    czy też znaczna ich rzesza.
    Dziwię się, że tego nie rozumiesz.
    Od warunków zależy też czy przestępcom będzie obojętne czy zabiją
    czy tylko okradną.

    > A moze domniemuje niewlasciwie ? Siedziales w wiezieniu bedac
    > niewinnym ?

    W więzieniu nie - w areszcie tak. I tak za komuny jak i teraz widzę
    przerażające mnie osobiście rzeczy - nieszanowanie godności osadzonych.
    Dlaczego przerażające, że tylko napędza to przestępczość i brak szacunku
    do prawa, bo skoro Ci co mają je szanować najbardziej z niego drwią to
    jaki dają przykład?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza