  • From: "pbas" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Date: Wed, 2 Jul 2003 12:16:52 +0200

    > Maly problem, wielu wieznioch chce pracowac, ale nie ma co robic, nikt
    > nie daje im pracy. Na wolnosci ciezko zdobyc prace, nie zapominaj jakie
    > jest bezrobocie.

    Ja wiem, ze sa wiezniowie "zli" i wiezniowie "dobrzy". Wiem, ze moge zrobic
    glupi wypadek drogowy i wyladowac w kosekwencji w wiezieniu. I na pewno cala
    nadbudowa biurokratyczna w wieziennictwie powinna cos z tym zrobic, aby
    takim ludziom pomoc przetrwac, aby wychodzac po odsiadce nie byli
    zdziczalymi ludzmi. Powinno sie im zalatwic prace ktore np nie kalkuluje sie
    robic w "normalnych" warunkach. Wielu pewnie jakies rekodzielo te by
    zainteresowalo. Pomyslow znalazlo by sie pewnie na peczki tylko sama gora
    wieziennictwa musi to zakumac. Ale jesli chodzi o recydywistow ktorzy maja
    po kilka wyrokow za pobicia itp i tacy jeszcze marudza ze nie beda za 1,5 /h
    pracowac to sorry - kromka na dzien i juz.

    Pozdrawiam

    Piotr

    --
    GG#36692 p...@p...onet.pl www.pbas.republika.pl