  • Data: 2015-04-19 18:30:46
    Temat: Re: Zachowek i przedawnienie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Masz rację i wynika to z art, 649 kpc. Ale nie sądzę, by przez 10 lat
    > tego nie zrobiono.

    A to juz wie auto postu.

    Zauważ, że sąd (notariusz) powiadamia tylko osoby
    > zainteresowane (art. 652 kpc), a niedziedziczące osoby nie są moim
    > zdaniem w tym kręgu. Również stosownie do 649§2 NIE ZAWIADAMIA się osób
    > zainteresowanych, choć mogą one przy tym być obecne. Natomiast warto się
    > tym zainteresować, choć po 0 latach, to do ruchomości zastosowanie
    > pewnie będzie miało zasiedzenie, zaś jeśli istnieją nieruchomości, to
    > sądzę, że sprawę dograno. Przecie pozostawała kwestia podatku, który 10
    > lat temu jeszcze chyba nie był zniesiony w pierwszej grupie podatkowej.

    ja zrozumialem, ze to spadkobiercy maja testament, znaja jego tresc i
    nie czuli porzeby robienia z tym czegokolwiek.

    Co do podatku to za mało danych
    mozna gdybac.
    Zeby zaplacic podatek to do US trzeba pojsc albo US sam sie musi dowiedziec.
    Jak nie bylo ani jednego ani drugiego to podatek sobie wisi.