  • Data: 2005-06-06 18:18:24
    Temat: Re: Zablokowanie wyjazdu dziecka za granice
    Od: Kerk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Używam do newsów Mozilli Thunderbird i mam ustawione ISO-8859-2
    Dla newsów wychodzących i przychodzących więc nie wiem w czym problem
    Postaram się coś z tym zrobić aby nie utrudniać wam czytania.
    Ale prosiłbym jednak o konstruktywne wypowiedzi
    Więc jeszcze raz powtórze:
    Jakiś czas temu podpisałem /niestety/ w Urzędzie Paszportowym zgodę na
    wdanie paszportu dziecku moja partnerka ma rodzinę w Kanadzie i miała
    wyjechać z naszym synem na wakacie do nich ostatnio okazało się że te
    wakacje to mają być na zawsze powiedziała że ma dosyć tego pieprzon...
    kraju i mnie i że zostanie w Kanadzie na zawsze a że podpisałem zgodę to
    mogę jej skoczyć.
    Czy mogę jakoś zablokować wyjazd syna?
    Nieb chciałbym wyjść da chama psującego wakacje dziecku i matce ale po
    prostu chcę mieć synka po tych wakacjach tu a nie za wielką wodą
    Bardzo proszę o pomoc

    Pozdrawiam Kerk