    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 27 Sep 2003 10:29:01 +0200
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: Zablokowali wjazd do posesję ...

    > Wdlug mnie naruszyli przepisy.
    > Wjazd na posesje musi byc chociazby dla sluzb porzadkowych, w razie
    pozaru,
    > zaslabniecia itp.
    > Ale konkretne przepisy- moze ktos to pomoze ja juz musze leciec.

    e tam, od razu naruszyli,

    przede wszystkim chamstwo na całego
    zaś co do przepisów to nie takie pewne,
    skoro do budynku jest dojście i dojazd z drugiej strony czyli od ulicy.

    Przede wszystkim nalezy postępować po sąsiedzku a nie walczyć z sasiadami.

    Bez dobrej woli sprawa nie do załatwienia.
    Przy czym musza ją wykazać obie strony.
    Początek jednak nie wskazuje na łatwe zakończenie konfliktu.

    JarekM