  • Data: 2007-10-12 06:10:57
    Temat: Re: Zabezpieczenie sms-ów jako dowodu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na post z Thu, 11 Oct 2007 10:09:14 +0200, od Liwiusz :

    > Tak naprawdę SMS w telefonie nie jest dobrym dowodem. W praktyce mogę
    > wysłać SMSa z Twojego numeru jako nadawcy i to w ten sposób, aby w
    > systemie billingowym faktycznie ten SMS był zarejestrowany. Jakiś czas
    > temu taki sposób opisywała gazeta wyborcza.

    SMS (czyli po polsku KWT) jest zarejestrowany u operatora i dostępny na
    życzenie uprawnionych służb dośc długo, ale tak jak Liwiusz napisał...
    niewiele to daje.
    Operator wie o użytkowniku telefonu bardzo dużo. Czytaj mój wątek pt.
    Inwigilacja na pl.misc.telefonia.gsm

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/