  • Data: 2007-10-12 20:36:01
    Temat: Re: Zabezpieczenie sms-ów jako dowodu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Pamiętam jak kole 2000 r. była afera, żona podejrzewała męża o zdradę,
    > dogadała się z gościem z Polkomtela (zawsze! ten Polkomtel!), ten jej
    > sprzedał treść iluś tam esemesów od męża do baby i nazad.
    > Była taka chryja, że aż w prasie pisali.

    Była, zresztą nie pierwsza i pewnie nie ostatnia ;-) Oni pewnie lubią
    mieć wszystko :-) Zresztą afera z hotelem Marriott i z komórkami też
    prawdopodobnie miała coś wspólnego z komórkami z Plusa.

    Zresztą zbliżona sytuacja (chyba u wszystkich operatorow) była w
    nieodległej przeszłości z bilingami. Oficjalnie trzymali je rok, a
    faktycznie... kiedyś udalo mi się (na zlecenie sądu) otrzymać billingi
    rozmow przychodzących i wychodzących ze trzy lata wstecz.

    M.