  • Data: 2022-07-08 10:33:08
    Temat: Re: Za zdjęcia z akt sprawy trzeba płacić ?
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cy/Najczestsze_pytania/2017_01_pytanie_06_01.jpg

    > No więc może nie zapłacić i poczekać, jak bedzie stroną postępowania.
    > Wówczas pokazać muszą, a ona może sobie zdjęcie sama zrobić.

    Czyli odmówić przyjęcia mandatu ?
    Z tego co kiedyś czytałam, Straż Miejska nie może oskarżać o
    wykroczenia, przekazuje sprawy do Policji i ta kieruje do Sądu ?

    Tylko chyba problem jest taki, że jest dowód na wykroczenie, kary się
    nie uniknie tylko co najwyżej odwlecze