  • Data: 2016-12-21 08:48:38
    Temat: Re: Za szyfrowanie danych - kazamaty. Wkrótce...
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:o3atkp$p45$1@news.chmurka.net...
> [...]
    równolegle kilka firm zajmowało się algorytmami deszyfracji (oczywiście firmy nie
    reklamowały się z taka działalnością, ale zazwyczaj ta działalność była finansowana
    przez służby). Tak było przy 32, 64, 128 , 256 bitach i tak jest obecnie.

    > Coś mieszasz.
    > Klucze publiczne/prywatne to długości rzędu 2048 bitów i więcej.
    > A 64,128,256 to mogą być długości kluczy algorytmów symetrycznych.

    Przecież wyraźnie napisałam "W czasach gdy wymyślano" tzn 50, 30, 20 lat temu.