  • 1. Data: 2005-12-14 13:28:48
    Temat: Czy podwazanie prawomocnego wyroku jest karalne?
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    Jak w tytule.

  • 2. Data: 2005-12-14 13:33:07
    Od: message <a...@h...com>

    adam wrote:

    > Jak w tytule.

    W panstwie prawa Lecha Kutasa Gardockiego zdecydowanie tak. No, chyba ze
    jestes urzednikiem.

  • 3. Data: 2005-12-14 13:34:01
    Temat: Za mało danych
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    adam napisał(a):
    > Jak w tytule.

    Jak w tytule :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 4. Data: 2005-12-14 13:37:52
    Temat: Re: Za mało danych
    Od: r...@p...onet.pl

    Sad wydal prawomocny wyrok, a ja glosze wszem i wobec, ze sad sie pomylil, wyrok
    jest niesprawiedliwy.

  • 5. Data: 2005-12-14 13:55:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Sad wydal prawomocny wyrok, a ja glosze wszem i wobec, ze sad sie pomylil, wyrok
    > jest niesprawiedliwy.

    Tyle sobie możesz mówić bezkarnie.

  • 6. Data: 2005-12-14 13:58:00
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    > Tyle sobie możesz mówić bezkarnie.

    OK, a w ktorym momencie konczy sie ta bezkarnosc? (tak dla pzrykladu).

  • 7. Data: 2005-12-14 14:02:58
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "adam" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > OK, a w ktorym momencie konczy sie ta bezkarnosc? (tak dla pzrykladu).

    W momencie, gdy ktoś Cię pozwie i wygra.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 8. Data: 2005-12-14 14:54:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł napisał(a):

    > W momencie, gdy ktoś Cię pozwie i wygra.

    O co niby pozwie?

  • 9. Data: 2005-12-15 07:13:09
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    > O co niby pozwie?

    A bo ja wiem? To zależy od przedmiotu sporu.
    Ktoś może się poczuć zniesławiony na przykład.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 10. Data: 2005-12-15 08:28:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł napisał(a):

    > A bo ja wiem? To zależy od przedmiotu sporu.
    > Ktoś może się poczuć zniesławiony na przykład.

    Kto i czym?
    Przecież sądy mają wydawać wyroki zgodne z prawem, a niekoniecznie
    sprawiedliwe ;)Tak więc gadać sobie że wyrok jest niesprawiedliwy można
    do woli.