  • 1. Data: 2005-12-14 13:03:17
    Temat: Sad pracy - apelacja
    Od: "Ksztusza" <O...@w...pl>

    Witam!
    Chce zlozyc odwolanie od wyroku sadu pracy I instancji (wlasnie
    otrzymalem uzasadnienie wyroku). Moje pytanie: czy taka apelacje moge
    napisac sam, czy tez musi byc ona napisana prze osobe posiadajaca specjalne
    uprawnienia (adwokat?).

    Pozdrawiam
    Ksztusza.

  • 2. Data: 2005-12-14 13:33:11
    Temat: Re: Sad pracy - apelacja
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ksztusza napisał(a):

> [...]
    > otrzymalem uzasadnienie wyroku). Moje pytanie: czy taka apelacje moge
    > napisac sam, czy tez musi byc ona napisana prze osobe posiadajaca specjalne

    Możesz sam.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."