  • Data: 2016-05-19 10:06:25
    Temat: Re: ZUS sądownie ściga firmy o złe umowy
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2016 17:23, z pisze:

    > Twoja śpiewka jest już niemodna od czasu jak się okazało jak budżet się
    > wali bo pracownicy nie odkładają emeryturę itd...
    >
    > Teraz ci wszyscy pieniacze wolnorynkowi zamilkli.

    A co tu gadać - zwijamy interesy i czekamy na dalsze konsekwencje:

    http://namzalezy.pl/maduro-upadajace-firmy-to-saboto
    wanie-gospodarki-wlascicieli-trzeba-zamknac-w-wiezie
    niu/

> [...]
    > są wyjątki a w Polsce za rządów PO "optymalizacja składek" poszła na
    > całość bo niby ratowali w ten sposób gospodarkę i wyratowali ;-)
    > Skutki tego są złe dla pracowników, pracodawców, budżetu i podatników.
    >
    > Generalnie jestem za jak najmniejszą ilością państwa w państwie ale z tą
    > cholerą trzeba walczyć gorącym żelazem ;-)
    >
    > Mogłeś wcześniej pomyśleć albo nie brać się za prowadzenie firmy bo nie
    > każdy się do tego nadaje. Dobrem nie jest jak poprawność polityczna każe
    > "działalność gospodarcza" sama w sobie tylko wytworzenie czegoś dla

    Tak towarzysze! Państwo da pracę - wredni kapitaliści niepotrzebni.
    Wystarczą etaty państwowe opłacane z dotacji unijnych.

    --
    "Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
    by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,