eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZUS - kapitał początkowy , mały pracodawca, brak zaświadczenia › Re: ZUS - kapitał początkowy , mały pracodawca, brak zaświadczenia
  • Data: 2006-02-16 08:10:53
    Temat: Re: ZUS - kapitał początkowy , mały pracodawca, brak zaświadczenia
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dopiero od 1984r. jest obowiązek przechowywania dokumentów płacowych jako
    > materiałów archiwalnych B-50.

    Tego nie powiem na pewno, mogę zapytać żony jeśli to dla kogoś ważne i
    potrzebne.

    > Wówczas nie było emerytalnych kont indywidualnych i nikt nie wiedział ile
    > nazbierał na emeryturę.

    Mówiąc "dbać" miałem na myśli to, że ludzie brali od pracodawcy "na
    odchodne" papiery bez sprawdzenia, czy są dobrze wypełnione. Z punktu
    widzenia prawa takie np. świadectwo pracy z błędem w nazwisku lub źle
    wpisaną datą urodzenia jest nieważne. Wiesz ilu ludzi teraz z takich powodów
    chodzi i płacze? W życiu bym się nie spodziewał że to aż taka skala
    zjawiska...