  • 1. Data: 2003-06-18 10:13:36
    Temat: ZUS-jak uciec
    Od: e...@i...pl (elenaja)

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza. Trzy lata temu ZUS z powodu balaganu
    nie m9ogl sie doliczyc ze zalegam z oplatami (rok nie placilam
    skladek). Myslalam ze nigdy sie tego nie dolicza, ale, niestety
    przyszlo wezwanie do zaplaty. Suma jest olbrzymia, byloby to wszystko,
    co teraz mamy. Moze ktoszna jakis sposob na ominiecie tego
    wszystkliego? ZUS to rozboj w bialy dzien, kiedys nie dostane nawet
    jednej czwartej tego co dzis MUSZE tam wplacac.

  • 2. Data: 2003-06-18 11:43:35
    Temat: Re: ZUS-jak uciec
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    elenaja wrote:

> [...]
    > wszystkliego? ZUS to rozboj w bialy dzien, kiedys nie dostane nawet
    > jednej czwartej tego co dzis MUSZE tam wplacac.

    To chyba zostaje tylko pomyśleć przy następnych wyborach
    parlamentarnych.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-06-18 11:46:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    elenaja wrote:
    > wszystkliego? ZUS to rozboj w bialy dzien, kiedys nie dostane nawet
    > jednej czwartej tego co dzis MUSZE tam wplacac.

    A inni maja za ciebie placic?
    Przeciez ZUS to nie tylko emerytura itp...
    Przez to, ze sie migasz - to miedzy inymi musi byc taka a nie inna
    skladka...
    I cale szczesacie ze sie polapali...

  • 4. Data: 2003-06-18 11:55:17
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Iść napisać pismo z prośbą o rozłożenie na raty dobrze to motywując. Dany
    oddział rozkłada do 12 rat jak chcesz więcej muszą wysyłać gdzieś wyżej. Do
    rat będzie Ci potrzebne zaświadczenie o niezaleganiu w Urzędzie
    Skarbowym.Poproś o umorzenie odsetek.Ale z góry wiem, że nie umorzą. Odestki
    w którymś roku chyba 2000 były 30-40% rocznie więc zwykle kwota z 3 lat...to
    drugie tyle zaległośći. Jak będziesz coś pisał to zawiesza się naliczanie
    odsetek... jak to olejesze szybko wyślą pismo do egzekucji, teraz to robi
    podobno US. A potem niestety komornik dom,auto,pensja i znów ta sama
    karuzela co pisałem wcześniej o US i ZUS..................
    Prawda jest przykra : każdy liczył, że zapomną i przedawni się, ale niestety
    nie wyszlo :) Trzeba reagować bo im dłużej czekasz tym gorzej........
    Pozdrawiam
    P.S.Jak masz pytania pisz : s...@h...tv - miałem taką sytuację.

  • 5. Data: 2003-06-18 12:01:59
    Od: "zeen" <z...@m...com>

    napisał w wiadomości news:bcpjam$ot2$1@news.onet.pl...

    > A inni maja za ciebie placic?
    > Przeciez ZUS to nie tylko emerytura itp...
    a co jeszcze?
    bo ani tego pierwszego ani tego itp to nie uświadczę na rozsądnym
    poziomie...
    > Przez to, ze sie migasz - to miedzy inymi musi byc taka a nie inna
    > skladka...
    Składka jest taka ponieważ ZUS nie potrafi zarządzac pieniędzmi i pracuje
    tam ciut za dużo ludzi...

    > I cale szczesacie ze sie polapali...
    o dziwo się połapali...

  • 6. Data: 2003-06-18 12:09:01
    Od: "exżona_zaraza" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zeen" wrote:

    > o dziwo się połapali...

    czasamie jeszcze cos potrafia...

    exżona_zaraza

  • 7. Data: 2003-06-18 14:34:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    [..]
    > Przez to, ze sie migasz - to miedzy inymi musi byc taka a nie inna
    > skladka...

    Buacha cha cha cha !!!!!!!! O ludzka naiwności!

    Składka jest taka a nie inna bo po pierwsze - komuniści zmalwersowali
    WSZYSTKIE kapitały po drugie płacimy tzw. utrwalaczom komunizmu
    czyli wszystkim mundurowym HORRENDALNE emerytury choć do systemu
    nie wnieśli oni ani grosza.

    Na przyszłość radzę najpierw pomyśleć zamiast pisać bezmyślne bzdury.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 8. Data: 2003-06-18 14:36:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik elenaja napisał:
    > Prowadze dzialalnosc gospodarcza. Trzy lata temu ZUS z powodu balaganu

    Trzy lata temu bez ich reakcji?
    To już się chyba przedawniło.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 9. Data: 2003-06-18 16:13:45
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > Trzy lata temu bez ich reakcji?
    > To już się chyba przedawniło.

    Niestety 10 lat, przynajmniej tak mówią w ZUSIe według mnie powinno po 5.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-06-18 17:37:30
    Od: "SPP" <s...@o...pl>

    Słonik wrote:
    :: Niestety 10 lat, przynajmniej tak mówią w ZUSIe według
    :: mnie powinno po 5.

    Chyba 5. ZUS naciska(ł) jednak na Rząd aby zmienić ustawę i dla nich
    było 10. Pewnie już testują na klientach.

    spp
    spp(na)op.pl