  • 1. Data: 2006-11-21 13:06:53
    Temat: ZUS -dla 85 lat
    Od: "Anna Korycka" <m...@c...pl>

    Moja mama kończy 85 lat w grudniu.Otrzymuje emeryturę w wys 1200 zł.
    Czy w związku z tym należy sie jej jakiś dodatek z ZUS-u?

  • 2. Data: 2006-11-21 13:25:43
    Temat: Re: ZUS -dla 85 lat
    Od: "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 21 Nov 2006 14:06:53 +0100, Anna Korycka napisał(a):

    > Moja mama ko?czy 85 lat w grudniu.Otrzymuje emerytur? w wys 1200 z?.
    > Czy w zwi?zku z tym nale?y sie jej jaki? dodatek z ZUS-u?

    Po ukończeniu 75 należy się dodatek pielęgnacyjny. Przypuszczam, że już go
    dostaje. Łatwo sprawdzić: na odcinku podstawa opodatkowania ma być niższa
    od kwoty brutto.

  • 3. Data: 2006-11-21 13:43:40
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Anna Korycka porozsypywal nastepujace haczki:
    > Moja mama kończy 85 lat w grudniu.Otrzymuje emeryturę w wys 1200 zł.
    > Czy w związku z tym należy sie jej jakiś dodatek z ZUS-u?
    Marne szanse, ale:
    http://www.zus.pl
    --
    badzio