  • Data: 2009-04-03 11:38:01
    Temat: Re: ZUS
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan napisał:
    > bez sensu, ziemia jest przeludniona. Generowanie przyrostu to rozwiązanie na
    > najbliższe lata, a za 50 lat się zemści po wielokroć. Powinien być zakaz
    > rozmnażania się przez kilka pokoleń.

    Ja tylko pisałem w jakiej sytuacji działa system emerytalny.
    Jeżeli, któryś z tych warunków nie jest spełniony to się wali.
    A u nas oba warunki brzegowe nie tylko nie są spełnione, ale są
    jeszcze wykoślawione.
    Mamy ujemny przyrost naturalny a uwzględniając emigrację to mamy
    ogromną dziurę pokoleniową.
    Ludzie przechodzą na emeryturę za szybko, a wielu, zbyt wielu,
    o wiele za szybko.

    Pytanie pozostaje tylko jedno - które pokolenie zbuntuje się ostatecznie
    uciekając za granicę lub w szarą strefę lub jawnie odmawiając płacenia?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com