    From: "Gustaw H." <no_spam@no_domain.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZE - słup energetyczny, którego nie chce
    Date: Tue, 07 Jun 2005 12:47:27 +0200

    On Tue, 07 Jun 2005 09:58:46 +0200, MAc
    <m...@t...poczta.onet.pl> wrote:

    > Gustaw przeginasz.
    > Przyszli w tamtym roku do moich teściów telefoniści z TPSA,
    > powiedzieli, że trzeba postawić słup. No dobrze.
    > Teściowie jako ludzie starsi i przyzwyczajeni, że "Polska Poczta ,
    > Telegraf i Telefon" ma prawa większe niż szewc w sąsiedniej wsi zgodzili
    > się na ten słup.
    >
    > Działka ma ok 25m szerokości.
    > Panowie monterzy postawili go w 1/3 szerokości (i w połowie długości,
    > to mniej ważne) chociaż nic tego nie uzasadniało. Wręcz przeciwnie,
    > okazało się, że odległości między słupami są takie, że żeby było równo,
> [...]

    ja pisałem w odpowiedzi gościowi u którego słupy stoją od 1967 roku.
    jeśli jest ich kilka to raczej trudno cała linię przekładać. da się, ale
    to spory koszt. a dlaczego niby ja jako podatnik mam płacić za widzimisię
    gościa, któremu nagle nie podobają się słupy które są tam od dawien dawna?
    być może nawet kupił działkę już z nimi?

    OPERA --