  • Data: 2005-06-08 12:16:31
    Temat: Re: ZE - słup energetyczny, którego nie chce
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gustaw H. napisał(a):

    > polaczkowatość pełną gębą...

    Ja rozumiem ze ostatnio PRL jest "trendy", ze "komuno wroc" itp. ale tamte
    czasy juz odeszly.
    I na prawde nie widze powodu dla ktorego jakas firma miala mi cokolwiek
    narzucac "bo oni sobie cos wymyslili".

    Jezeli masz swoja dzialke, to wlasciciel powinien moc sobie zazyczyc
    1.000.000zl dziennie za dzierzawe metra kwadratowego pod slup energetyczny.

    Jezeli firma uwaza ze pomimo oplaty 1mln zlotych dziennie sie jej to oplaca,
    to prosze bardzo, jak sie nie oplaca, to moze sasiad sie zgodzi za 1000zl
    miesiecznie? Mysle ze na pewno sie zgodzi.
    A moze inny sie zgodzi za 100zl rocznie?

    To jest juz problem firmy ktora chce postawic slup.

    Jak sie chce cos budowac to trzeba miec na to pieniadze, a nie kombinowac jak
    tu okrasc kogos z jego wlasnosci.

    To o czym piszesz to zwykly komunizm - obowiazek oddania komus mojej
    wlascnosci, tylko dlatego ze jemu jest to potrzebne bardziej niz mi.
    Taka wlasnosc to zadna wlasnosc.