  • Data: 2003-08-27 21:56:34
    Temat: Re: ZAKUP MOTOROWERU
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Czyli sprawa wygląda tak:
    | w dowodzie rejestracyjnym jest drugi własciciel

    Jak wynika z postu inicjującego wątek, to w dowodzie rejestracyjnym jest
    pierwszy właściciel, a nie drugi.

    | jeżeli czwarty właściciel chce zarejestrować pojazd ma do wyboru:
    | 1. Podpisać umowę sprzedaży z drugim,
    | 2. Podpisać umowę sprzedaży z trzecim i zmusić drugiego oraz trzeciego by
    | podpisali i dostarczyli mu brakującą umowę.

    Wniosek słuszny z zastrzeżeniem skutków poprzedniej mojej uwagi.

    | Jak już wcześniej pisałem US nie ma chyba nic do gadania - PCC nie dotyczy
    | czynności prawnych poniżej 1000zł

    Tu masz rację, ale nie zmienia to postaci rzeczy, że ktoś będzie musiał
    zapłacić OC z odsetkami za czas użytkowania pojazdu przez właściciela 2 i 3.
    Stąd może być kłopot z nakłonieniem osób 2 i 3 do podpisania czegokolwiek. Z
    tego samego powodu również osoba 1 może nie być zachwycona podpisaniem
    kolejnej umowy kupna-sprzedaży z aktualną datą, bo wówczas ona musiałaby
    zapłacić to OC.