  • 1. Data: 2003-05-07 15:35:42
    Temat: ZAIKS
    Od: "Marian" <m...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie chce w miejscu publicznym a dokladnie sklepie, sluchac
    telewizora z takimi programami jak TVN24, EuroSport, Polsat.
    Czy jestem zobowiazany do oplat na rzecz ZAIKSu?

    Dodam ze pytalem sie ZAIKsu w sprawie sluchania radia i tu otrzymalem
    odopwiedz ze za to musze im placic od 80 do 100 zl miesiecznie, ale niewiem
    jak sprawa wyglada z telewizorem.(sygnal jest z telewizji kablowej)

    Pozdrawiam

    Marian P.

  • 2. Data: 2003-05-07 15:52:20
    Temat: Re: ZAIKS
    Od: "Czarny" <r...@z...org.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niewiem
    > jak sprawa wyglada z telewizorem.(sygnal jest z telewizji kablowej)

    To ja od jutra boję się słuchać radia przy otwartch szybach w samochodzie:)
    Przepraszam że nie na temat ale nie mogłem się powstrzymać:)

    Mariusz Rzepkowski

  • 3. Data: 2003-05-07 16:09:47
    Od: "Piotr/inw" <i...@a...wytnij.alto.com.pl>

    > Mam pytanie chce w miejscu publicznym a dokladnie sklepie, sluchac
    > telewizora z takimi programami jak TVN24, EuroSport, Polsat.
    > Czy jestem zobowiazany do oplat na rzecz ZAIKSu?
    Jeżeli telewizor będzie stał za ladą (dla pracownków) to nie musisz nic
    płacić.
    Ja tak zrobiłem z radiem. Jakby zostało na sali to musiałbym płacić. Teraz
    stoi za ladą, muzykę słychać na całym sklepie ale gra dla pracowników:)

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2003-05-07 16:30:55
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    A w przypadku zakladu fryzjerskiego jak to wyglada?
    Lady nie ma, jedynie kilka krzesel, lustra na scianie i stolik, gdzie
    powinno byc radio aby ZAIKS nie mial podstaw upomniec sie o swoje prowizje?

    --
    Sebastian Grabowski
    GG: 18584 E-mail: Travis(malpa)o2.pl

  • 5. Data: 2003-05-07 16:42:50
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

> [...]
    > telewizora z takimi programami jak TVN24, EuroSport, Polsat.
    > Czy jestem zobowiazany do oplat na rzecz ZAIKSu?

    Może wystarczy taka kartka:
    http://strony.wp.pl/wp/bell1876/klodzko.html
    ;-)

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 6. Data: 2003-05-07 19:13:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A ZAIKS takie rozwiązanie zaaprobował? No, bo to dość oryginalna
    organizacja. Jeszcze gotowi nakazać Ci, byś każdemu wchodzącemu nakazał
    założyć słuchawki dźwiękochłonne albo koreczki do uszu.

  • 7. Data: 2003-05-08 08:54:31
    Od: "Piotr/inw" <i...@a...wytnij.alto.com.pl>

    > A ZAIKS takie rozwiązanie zaaprobował? No, bo to dość oryginalna
    > organizacja. Jeszcze gotowi nakazać Ci, byś każdemu wchodzącemu nakazał
    > założyć słuchawki dźwiękochłonne albo koreczki do uszu.

    To był dokładnie Stoart czy jakoś tak...
    Jednego tygodnia przyszedła Pan, spisał protokół i powiedział że jeszcze
    wpadnie. Gdy przyszedł w następnym tygodniu radio stało już za ladą. Kiwnął
    tylko głową, odwrócił się na pięcie i tyle go widziałem.

    --
    Piotr

  • 8. Data: 2003-05-08 19:34:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z zaskoczenia raczej nie czyniłbym tradycji historycznej. Moim skromnym
    zdaniem, to miejsce ustawienia radia ma akurat najmniejsze znaczenie dla
    stwierdzenia obowiązku wniesienia opłaty. Na podobnej zasadzie postulowałbym
    zwolnienie z opłat nadawców radiowych i telewizyjnych. W końcu oni puszczają
    sobie te nagrania w niedostępnych dla publiczności studiach i nie ich wina,
    że wskutek powszechnych praw fizyki słychać to, a czasami widać we
    wszystkich domach w Polsce.

    Na marginesie, co to za twór STOART?

  • 9. Data: 2003-05-09 09:19:48
    Od: "Piotr/inw" <i...@a...wytnij.alto.com.pl>

> [...]
    wina,
    > że wskutek powszechnych praw fizyki słychać to, a czasami widać we

    Facet wyraźnie odpuścił właśnie z powodu tego, że radio gra dla personelu.
    Przy pierwszej wizycie właśnie coś o tym pobąkiwał. W każdym razie mam
    spokój:)

    > Na marginesie, co to za twór STOART?
    Stowarzyszenie działające jak ZAIKS. Nie jestem do końca pewnien, ale
    nagrywając płytę możesz podpisać umowę z dowolnym Stowarzyszenie, które
    będzie Cię reprezentować i sciągać dla Ciebie tantiemy. Ale mogę się mylić:)
    Mam akurat to szczęsice, że mają adres kwie ulice od sklepu:(

    --
    Piotr