  • 1. Data: 2003-05-07 13:57:31
    Temat: jaka jest sytuacja z używaniem pirackiego oprogramowania do użytku zarobkowego
    Od: "tomasz sroka" <t...@h...com>

    jaka jest sytuacja z używaniem pirackiego oprogramowania do użytku zarobkowego

    chodzi mi o sytuacje w której ktoś robi stronke na piracie i jakie może mieć z tego
    tytułu konsekwencje????

  • 2. Data: 2003-05-07 14:21:34
    Od: "Czarnt" <r...@z...org.pl>

    >jaka jest sytuacja z używaniem pirackiego oprogramowania do użytku
    zarobkowego

    >chodzi mi o sytuacje w której ktoś robi stronke na piracie i jakie może
    mieć z tego tytułu konsekwencje????

    http://www.bsa.org/poland/antipiracy/law/ a jak jesteś ciekaw szczegółów to
    znajdź te artykuły Kodeksu Karnego ktore są tam podane.

    MariuszR