  • 11. Data: 2002-01-03 09:33:55
    Temat: Re: Z regulaminu NOM - dla wątpiących
    Od: stern <s...@f...id.pl>

    stern przeczytał/a(?), pomyślał/a(?), napisał/a(!):

    > NOM zdaje się wynegocjował z TPSA, że to oni wystawiają fakturę,
    > nie ma zatem potrzeby podpisywania umowy

    zdaje się że rat nie będzie (znając TEPSĘ)
    oto odpowiedż z NOMu:

    "Dnia 21.12.01 zespoły negocjacyjne reprezentujące TP SA i NOM zdecydowanie
    zbliżyły się do zawarcia ostatecznego porozumienia. Przedstawiciele
    zarządów spółek ustalili, że faktury za okres od 01.07.2001 - 31.12.2001
    zostaną wystawione na początku 2002-go roku. Będzie to faktura zbiorcza.
    Nasza firma wystosowała już pismo do TP SA z prośba o rozłożenie rachunków
    na raty, niestety ostateczna decyzja w tej sprawie należy do wystawiającego
    faktury czyli do TP SA."

    Ciekawym co się stanie gdy wpłacę pieniądze bezpośrednio na rzecz NOMu :-)

    Pozdrowienia
    Marcin
    --
    "Chodzi stabilniej niż win 2000
    (przynajmniej do teraz :-))) ), coś jak linux :-)))))."

    Mariusz Biernaczyk
    na ms-news.pl.windowsxp

  • 12. Data: 2002-01-04 08:47:53
    Od: f...@W...irc.pl (futszaK)

    On Wed, 02 Jan 2002 11:01:28 +0100, Tomasz Staszewski
    <t...@p...fm> wrote:

    >Futszaczku, a Plusa upoważniłeś? IMHO nie.
    >Operatorzy telekomunikacyjni mogą Ci wystawiać faktury bez Twojego
    >podpisu z mocy prawa.

    z plusem mam podpisana umowe, a z NOMem nie

    futszaK
    0603237728 GG119361
    Telekomunikacja Polska
    SA zawsze stala
    i stoi na stanowisku, ze w kazdej sprawie mozna
    osiagnac porozumienie.
    (C)TPSA-PR

  • 13. Data: 2002-01-07 03:58:40
    Temat: Re: Re: Odp: Z regulaminu NOM - dla wątpiących
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Wed, 02 Jan 2002 12:24:46 +0000, futszaK wrote:

    > On Wed, 2 Jan 2002 11:24:39 +0100, "Cezary Farynowski"
    > <c...@i...pl> wrote:

    [ciach]

    > ...tylko czy im bedzie sie oplacalo sie klocic o te 200zl tracac przy
    > tym dobrego potencjalnego klienta na przyszlosc ???

    Bo?e uchowaj przed takim klientem :))))

    maHo

  • 14. Data: 2002-01-12 17:09:00
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@f...id.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na raty, niestety ostateczna decyzja w tej sprawie należy do wystawiającego

    I tutaj mnie aż skręca, żeby namieszać. Szanowna TP SA zachowała się w mojej
    ocenie typowo monopolistycznie: "zdechniecie, zanim zmusicie nas do ściągnięcia
    należnych Wam pieniędzy od naszych klientów". A teraz pewnie okaże się, że za swoje
    cwaniactwo TP SA każe nam płacić skumulowane z kilku miesięcy rachunki za połączenia
    realizowane przez 1044.
    Najlepszym rozwiązaniem byłaby sytuacja, w której TP SA byłaby zmuszona zapłacić
    wszystkie zaległe opłaty NOM-owi jednorazowo i spotkała się z powszechnymi
    reklamacjami swoich klientów żądających rozłożenia tych zaległych należności na
    ilość rat proporcjonalną do ilości miesięcy, w których należności się kumulowały,
    dostając sprawiedliwie w dupę, proporcjonalnie do swojego cwaniactwa.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.p

  • 15. Data: 2002-01-17 12:57:47
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    A jak się ma do tego fakt, że za usługę fakturę VAT należy wystawić do
    dnia 10 miesiąca następnego?
    Piotr

  • 16. Data: 2002-01-17 13:03:14
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Piotr Solarz" <s...@i...pan.wroc.pl> wrote in message
    > A jak się ma do tego fakt, że za usługę fakturę VAT należy wystawić do
    > dnia 10 miesiąca następnego?
    > Piotr

    Czy regulamin (w tym i NOM) wiaze strone ktora jest KONSUMENTEM
    w przypadku, gdy nie poswaidczyl iz dostarczono mu do zapoznania sie ow
    regulamin?

    Boguslaw