eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZ jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? › Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
  • Data: 2017-05-23 12:21:21
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    a/rozdzial-xix-przestepstwa-przeciwko-zyciu-i-zdrowi
    u/art-158
    >>> Art. 158. §
    >
    > No coz, na udzial w bojce mi to zdecydowanie nie wyglada,
    > zas pobicie ... technicznie rzecz biorac, to nikt go nie uderzyl.
    >
    > Za to niewatpliwie powinno sie znalezc cos o uzyciu niebezpiecznego
    > narzedzia.
    > I co - nie ma paragrafu ?
    >
    >A co do pobicia: a) *Skutek* się nie liczy? b) KK159 mówi "o pobiciu
    >użyciem broni palnej"

    I nie wiadomo co ma na mysli.
    Bo za zastrzelenie czlowieka to jest 148, chyba ze nieumyslne.

    Chodzi o bicie kolba karabinu/pistoletu ?
    Czy trzymanie pod lufa, a pobicie juz konwencjonalne ...

    >Ciekawi mnie ilu "dzielnych policjantów" *powinno* odpowiadać za
    >zacieranie śladów (KK-239) i składanie fałszywych zeznań w
    >prokuraturze
    >(KK-233).

    Jak maja troche rozumu, to nic nie widzieli, nic nie slyszeli.
    Z wyjatkiem tych, ktorych kamera nagrala.

    J.