  • Data: 2020-09-09 14:41:58
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ae26H.408700$v...@f...ams1...
    On 2020-09-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Coś się nie zgadza, bo moc zwykle nie jest liniową funkcją obrotów,
    >więc
    >wciskając do dechy pewnie nie dałoby maksa :)

    O wlasciwe przelozenia inny inzynier dba.

    P.S.
    https://www.mercedes-benz-media.co.uk/en-gb/releases
    /233

    225km/h sredniej predkosci - z tankowaniami, wymianą opon, oleju,
    kierowcow ... musieli zap* 250 non stop ... no ale niemiecki klient za
    to placi ...

    >Może powinien, ale czy obiecał?

    Ja tam uwazam, ze jak napisal 15A, to obiecal ...

    J.