    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f5078ac$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <f644H.548514$iXb1.153618@fx03.ams1>
    <5f554b5a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <d0i5H.402258$vLb.364177@fx43.ams1>
    <5f569bf9$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <sWz5H.187988$lz3.129507@fx37.ams1>
    <5f570ff4$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f57a07f$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f57a6f9$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f57ac72$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f57bf74$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f57ca09$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f57d383$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Date: Wed, 9 Sep 2020 08:56:19 +0200

    dyskusyjnych:5f57d383$0$549$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.09.2020 o 20:14, J.F. pisze:

    >"I ten sprzedawca mimo negatywnych ocen kupujących nadal wystawia
    >fałszywy podrobiony towar na paserskim allegro przyjmując zapłatę
    >przez paserskie PayU ?
    >BTW moje działanie (m.in. powiadomienie działu brand protection team
    >SanDiska) przynosi jakiś skutek:
    >allegro.pl/uzytkownik/TrailBlazers "

    Prawde mowiac - pierwszy raz slysze o brand protection team, ale moze
    sie rozpowszechni.

    Ale teraz spojrz w komentarze
    -sporo pozytywnych, to co moze uczciwy sprzedawca sadzic ?

    "Właśnie dzisiaj doszła PODRÓBA, karta rzekomo SanDisk ExtremePRO
    128GB, a z testów (AJA, CDM, Atto) wychodzi zapis 11-13MB/s, odczyt
    17-19MB/s (odczyt prawdziwej Extreme PRO powinien być do 100MB/s).
    Na odwrocie karty nadruk MMC32AGBT-AX XYJRTC10 200412. Unikajcie tego
    sprzedawcy (dopiero po zapłacie wyskoczyło, że wysyłka z Chin)
    sprzedającego podróby. Będę domagał się zwrotu pieniędzy."
    Odpowiedź z dnia 31 sie 2020

    "Witam, zwróciliśmy Ci pieniądze, to jest nasz powód, przepraszamy.
    Wysłałem Ci prośbę o usunięcie recenzji. Mam nadzieję, że uda Ci się
    usunąć recenzję i dać nam kolejną szansę. Dziękuję bardzo, dziękuję"

    czy jednak dobrze wie, co sprzedaje ?

    >Korporcje to nie januszksy.

    Az sie prosi naprawic, o ile mozliwe. Tzn przeprogramowac na prawdziwa
    pojemnosc, nadrukowac dobry napis, zapakowac.
    Ale fabryka pewnie nawet nie ma ludzi, ktorzy mogliby stare rozpakowac
    ... to moze sprzedaje jakiemus Chinczykowi z pelnym opisem uszkodzenia
    ?

    No dobra, moze Brand Protection Team nie pozwoli ....

    J.