  • Data: 2020-09-08 20:14:30
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f57bf74$0$536$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.09.2020 o 18:08, J.F. pisze:

    >Z kontekstu wydawało mi się, że wlaśnie o sandiska chodzi.

    Ja tam rozne widzialem, czeste byly wlasnie noname.

    Jak Sandisk, to IMO wieksze szanse na podrobe - czyli celowe oszustwo.

    https://photographylife.com/fake-memory-cards

    >U poważnych co nie przechodzi przez QC idzie do niszczarki.

    Jak jest niewielki %.
    A jak tu nagle cala partia ? Spora strata ...

    >I że jak kupujesz sandiska to będzie to sandisk.

    Tak jest.

    >Z kontekstu wynikało że sandisk.

    Ja tam bardziej podejrzewam te, co pokazywalem.
    A ktos to produkuje.

    >Myślę, że powiadomią platformę a ta spacyfikuje "sprzedawcę
    >orgyginałów"

    Moze, ale czy sprzedawca nie zalozy wtedy kolejnego konta ?

    J.