    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f4a0d44$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <71W3H.342421$jbb.323587@fx44.ams1>
    <5f5078ac$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <f644H.548514$iXb1.153618@fx03.ams1>
    <5f554b5a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <d0i5H.402258$vLb.364177@fx43.ams1>
    <5f569bf9$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <sWz5H.187988$lz3.129507@fx37.ams1>
    <5f570ff4$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f57a07f$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f57a6f9$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Date: Tue, 8 Sep 2020 18:08:16 +0200

    dyskusyjnych:5f57a6f9$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.09.2020 o 17:17, J.F. pisze:

    >Bo jak oszust oszukuje państwo, to jest oszustem. A jak obywatela, to
    >już państwo ma to w dupie:P

    No nie wiem - bo tu jak widzisz oszust chce obywatela oszukac, a cla i
    podatki placi.
    No chyba, ze panstwo woli miec VAT od 500zl a nie od 100 :-)

    >Tak, jasne. Na 100% tak właśnie było. Sandisk na 100% potwierdzi, że
    >to m się omckło, a sprzedawca padł ofiarą ich pomyłki:P

    Sandisk moze nie potwierdzi, ale producentow jest wiecej i to sie na
    pewno zdarza.
    Pytanie co producent z tym zrobi - oznaczy prawidlowo, da na przemial,
    sprzeda uczciwie jako uszkodzone ?

    A nawet jak odda do utylizacji ... to przemiela, czy wychwyca i
    puszcza w obieg ?

    Jeszcze jedna mozliwosc - ze sie producent tak od razu nie zorientuje,
    pusci w obieg, potem beda duze zwroty, pieniadze zwroci, ale
    transportowac z powrotem to Azji sie moze nie oplacac.

    >To nawet koło oryginalnych kart nie leżało.

    A musialo ?
    Karta jest karta, spodziewamy sie deklarowanej pojemnosci.

    Tylko ... kto produkuje takie no-name ?
    Małe chinskie fabryki, zamowienie dla Lidla czy Biedronki, czy od
    poczatku nastawione na oszustwo ...

    >No to niech się cieszy, że tylko klient nazwał go oszustem. Bo jak
    >się klient wkurwi i zamiast napisać komentarz n alegro powiadomi
    >producenta, to będzie cieniej piszczał.

    A kto jest producentem "Memory Card" ?
    Poza tym niech sobie powiadamia - myslisz, ze jakis maly polski
    handlarzyna zainteresuje wielkiego producenta ?

    No moze, powiadomi policjantow i KAS odniesie kolejny wielki sukces.

    >Jeszcze nie bylo procesu a od razu oszustwo;)

    Zeby byl proces, musi byc zarzut :-)

    Jeszcze mi niektorzy bezczelnie odpisywali, ze oni testerem sprawdzali

    J.