    From: "Palik" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wzialem z bankomatu czyjes pieniadze
    Date: Tue, 30 Nov 2010 04:51:20 +0100

    news:4cf42d36$0$22795$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak chyba najprościej.
    > Bank raczej nie będzie mógł ani Tobie podać danych klienta, ani jemu
    > Twoich danych

    > [...]
    >
    > Po kilkudziesięciu sekundach bankomat wciągnie pieniądze do środka,
    > odnotuje to w logach i właściciel w drodze reklamacji będzie mógł je
    > odzyskać (a może nawet automatycznie mu je wtedy oddadzą?).
    >
    > To tak na przyszłość - że najwyżej należy bankomatu przypilnować chwilę
    > żeby nikt inny pieniędzy nie zabrał. On je wciągnie i będzie spokój.

    Czy ja śnię czytając tego typu rzeczy? Kiedyś zdziwiłem się pracą bankomatu
    umieszczonego w banku.Spytałem ich o szczegóły i dowiedziałem się, ze
    bankomat mnie w tym czasie okradł [ale pieniędzy nie wypluł, tylko
    dyskretnie przemilczał, że zabiera mi pieniądze kasują dwa razy tę samą
    sumę].Inna sprawa ,że zauważyłem w kolejce, że najpradopodobniej wszyscy po
    kolei mogą być kasowani tak samo, bo bankomat reagował cały czas
    błędnie.Bank odmówił natychmiastowego wyłączenia bankomatu , lub jakiś
    awaryjnych fizycznych działań w tym kierunku. Dowiedziałem się również , że
    pieniądze odzyskam z powrotem tylko i wyłącznie wtedy jeśli napiszę do nich
    oficjalne pismo [choć oni sami już w papiórach mieli, że dwie takie same
    transakcje były , a ja zgłaszam jedną ]...z prośbą o zwrot moich
    zagrabionych pieniędzy, oni to rozpatrzą [bodaj do 3 tygodni] a potem mi być
    może zwrócą . Spytałem się jakiego rzędu gotówkę "uzyskują " bezpowrotnie
    miesięcznie kiedy ludzie nie wiedząć o kradzieży ich pieniędzy nie zgłaszają
    tego faktu, no i jak księgują te pieniądze pod jakim "tytułem"...Na przykłąd
    87 milionów tytułem "wykombinowanych z bankomatów"? ;} Zabrałem swoje
    pozostałe pieniądze w kasie i wypłacono mi przez ich pomyłkę więcej o taką
    sumę jaką okradł mnie bankomat. Po jakimś czasie zwrócili mi pieniądze
    naliczyli standartowe odsetki , a za to, ze miałem fizycznie te pieniądze
    na koncie to policzyli mi odsetki karne. Czyli to, że mnie okradziono to
    mnie ukarali jeszcze odstetkami. A w piśmie napisali, ze przyznają mi
    "warunkowo" ...Poczułem się jak złodziej i poleciałem do Banku, że ja nie
    chcę żadnych "warunkowo" moich ukradzionych pieniędzy tylko chcę aby mi je
    "bezwarunkowo" oddano...Drętwa dyskusja bo obsługa jakby nie wiedziała o
    czym mówię i jak katarynka powtarzali ,że "przecież mam pieniądze" ...
    A teraz ten bank wysłał mi 3 listy z informacją , że należy mi się darmowa
    karta zbliżeniowa, darmowe coś tam i coś tam...Po otworzeniu listów
    dowiedziałem się, że należy mi się , ale jeśli jestem młody , bo dla takiego
    starego jak ja to nie... Analizuję likwidację wszystkich kont w tym banku...
    Palik