  • 11. Data: 2003-11-17 13:36:24
    Temat: Re: Wyzwiska
    Od: "Filip" <f...@g...pl>

    > Możesz też od razu jak gość Cię wyzywa trzasnąć go i żaden sąd Cię wtedy
    > nie skaże.

    Dlaczego? Jak to uzasadni? Odrazu mozna a po fakcie nie? Bylbym wdzieczny
    gdybys wyjasnil mi jaka jest roznica miedzy tymi przypadkami z prawnego
    punktu widzenia.

  • 12. Data: 2003-11-17 14:58:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Filip rzecze:
    > Dlaczego? Jak to uzasadni? Odrazu mozna a po fakcie nie? Bylbym wdzieczny
    > gdybys wyjasnil mi jaka jest roznica miedzy tymi przypadkami z prawnego
    > punktu widzenia.

    To już musisz popytać prawników, ja nim nie jestem i mam tu oględne
    pojęcie. Jest paragraf, który mówi, że jeśli naruszenie nietykalności
    nastąpiło na skutek takiego zachowania to sąd może odstąpić od karania
    sprawcy i w praktyce tak się dzieje.
    Trudno jednak przyjąć taką wersję jak dasz gościowi po mordzie kilka dni
    później. No chyba, że znowu Cię znieważy to tym bardziej jesteś czysty.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 13. Data: 2003-11-17 15:00:48
    Od: "Filip" <f...@g...pl>

    Wielkie dzieki za odpowiedzi

  • 14. Data: 2003-11-17 16:03:28
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> popełnił 17 lis 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:Xns943660B5C9BDAraf256com@213.180.128.20:

    > I potem dzwon codziennie przez kilka tygodni. Nie zapomnij tez dzwonic
    > do sasiadow, oraz naslac kogos (np wynajetego dresa). Zreszta co ja
    > bede tu duzo mowil - na grupie mamy ELITarnego experta od tego, pewnie
    > zaraz cos "madrego" odpisze...
    Wiesz, ja Cię rozumiem, wiem że kontakty z elytą mogą dostarczyć
    traumatycznych przeżyć o niezbadanym wpływie na psychikę - ale...
    To zaczyna już być nudne, pachnie natręctwem arkozależnym i dodatkowo,
    co najważniejsze, Twoje posty zbliżają się niebezpiecznie to tego
    co nazywa się zaśmiecaniem grupy

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2003-11-17 18:28:15
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Filip w wiadomości <bpanrs$spp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Wielkie dzieki za odpowiedzi

    Masz świadomość, że gość, który "pomógł" Ci najwięcej to właśnie łobuz,
    przed którym przestrzegał Cię Rafał?

    --
    Olgierd
    "Gdy słowa stracą swoje znaczenie, ludzie stracą swoją wolność",

  • 16. Data: 2003-11-17 22:32:36
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > Ja składałem pozwy, teraz po prostu obijam gębę.

    I dlatego zakładasz ochraniacze na zęby?
    Glupio to potem wygląda taka dziura z przodu, żadna dziewczyna cię nie
    będzie chciała.

  • 17. Data: 2003-11-17 23:15:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > I dlatego zakładasz ochraniacze na zęby?

    No wiesz - zwykłem dbać o swoje zęby, więc jak się boksuję
    to zakładam na nie protektor.

    > Glupio to potem wygląda taka dziura z przodu,
    > żadna dziewczyna cię nie będzie chciała.

    No widzisz. To czemu się dziwisz, że używam protektora?

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 18. Data: 2003-11-18 01:12:31
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bpbkpv$j5g$1@inews.gazeta.pl

    > poilkj rzecze:
    > No wiesz - zwykłem dbać o swoje zęby, więc jak się boksuję
    > to zakładam na nie protektor.

    Ale dlaczego wychodzisz w tym ochraniaczu na rynek, w bialy dzien - np.
    zeby przyjsc na zlot grupowiczow ;) ?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 19. Data: 2003-11-18 08:24:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Ale dlaczego wychodzisz w tym ochraniaczu na rynek, w bialy dzien - np.
    > zeby przyjsc na zlot grupowiczow ;) ?

    Bo to czubek. Nie wiedziałeś?????

    Pozdr
    Leszek

  • 20. Data: 2003-11-18 08:28:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Filip" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To do mnie czy do Arka?

    Do Ciebie o arka nie widziałem. Siedzi u mnie w kibelku po pas w g... I
    dobrze mu tam jest;)

    > Ja rozmawiam o prawie a dokładniej to chcialem sie dowiedziec jaka jest
    > wlasciwa z prawnego punktu widzenia reakcja na chamstwo którego wokol
    coraz
    > wiecej.

    I to jest rozmowa o prawie:

    "jeszcze jedno pytanie: co rozumiesz konkretnie przez "sprytnie"? tzn. pytam
    jak komus obic gebe jesli na to zasluzyl zeby nie miec problemow z prawem,
    bez swiadkow i klamac?"

    Ma to tyle wspólnego co arek ze zdrowiem psychicznym.

    Leszek