  • 1. Data: 2003-04-09 21:25:26
    Temat: Wyższe wykształcenie
    Od: "andysy" <a...@p...com>

    Witam wszystkich i mam pytanie czy sa jakies deficje w prawie ktore mowią,
    czy po ukończniu studiów ma się wyższe wykształcenie (absolutorium) czy
    dopiero po obronie dyplomu i uzyskaniu tytułu.
    pozdr
    Andysy

  • 2. Data: 2003-04-09 22:07:29
    Temat: Re: Wyższe wykształcenie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    O to slynna sprawa z mgr Kwasniewskim, ktory w drugiej turze mial juz
    wyksztalcenie srednie.
    Ale za to jak skonczysz licencjata, to juz masz wyzsze

  • 3. Data: 2003-04-10 05:48:15
    Od: "Roy" <r...@x...wp.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b725ej$6jm$1@news.onet.pl...
    > O to slynna sprawa z mgr Kwasniewskim, ktory w drugiej turze mial juz
    > wyksztalcenie srednie.
    > Ale za to jak skonczysz licencjata, to juz masz wyzsze

    a nie wyzsze niepelne (bez tytulu magistra)
    pzdr Roy

  • 4. Data: 2003-04-10 07:06:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Roy napisał:

    > a nie wyzsze niepelne (bez tytulu magistra)

    Nie, tytuł licencjata to jest wyższe pełna, z tym że czasami jest
    dodawane "zawodowe".

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-04-10 07:44:30
    Od: "ari" <a...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > czy po ukończniu studiów ma się wyższe wykształcenie (absolutorium) czy
    > dopiero po obronie dyplomu i uzyskaniu tytułu.
    Jeśli kończysz studia magisterskie, to dopiero po obronie pracy
    magisterskiej możesz mówić, że masz wyższe wykształcenie. Nie wystarczą
    skończone studia, czy absolutorium. Poza tym absolutorium, tak było w moim
    przypadku, można mieć zanim ma się zaliczone wszystkie zajęcia i zdane
    egzaminy. W przypadku studiów licencjackich (naturalnie też po obronie pracy
    dyplomowej, jeśli takowa jest wymagana) już masz wyższe wykształcenie,
    często nazwyane 'zawodowym'.

    ari

  • 6. Data: 2003-04-10 08:04:48
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    To ja mam wyższe zawodowe informatyk. :-)

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2003-04-10 16:06:21
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 10 Apr 2003 07:48:15 +0200, "Roy"
    <r...@x...wp.pl> zakodował:

    >a nie wyzsze niepelne (bez tytulu magistra)

    Nie ma czegoś takiego - do uzyskania licencjatu/inż/mgr ludź ma tylko
    średnie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775