  • Data: 2003-12-02 09:16:03
    Temat: Re: Wystawienie faktury za darmowy program
    Od: "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi o to ze klient chce _fakture_, potem sobie jej moze nigdzie nie
    > wpisywac nawet.

    Jak dla mnie, jesli chce fakture, to chce cos z nia zrobic. Bo na czorta mu
    dodatkowy papierek? Lubi makulature, czy co?? :)) Jesli chce fakture, to
    raczej chce ten zakup zaewidencjonowac. Natomiast nie wiem jak FSF by
    zareagowalo na cos takiego. Podejrzewam, ze popukali by sie ostro w czolo.
    Ktos chce fakture na cos, co mozna za darmo sciagnac z sieci. Przeciez to
    nielogiczne. Poza tym pamietaj, ze jesli wystawisz fakture o wartosci 100
    netto (122 brutto), to bedziesz musial jakis VAT zaplacic. A scislej mowiac
    22 zl. :) Ale jak juz napisalem we wczesniejszym poscie, niech sie wypowie
    jakis spec od prawa handlowego. Ja znam tylko podstawy ;))

    Pozdrowienia
    Buster