    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <slgnjg$ftb$1@gioia.aioe.org> <1...@4...net>
    <slgpqd$1g5m$1@gioia.aioe.org>
    <k1bmtt2xiot9$.1kdwbo2a30hry$.dlg@40tude.net>
    <slgvcc$5sa$1@gioia.aioe.org>
    <1kt544zg6fuh7.12obauxojec9g$.dlg@40tude.net>
    <slh0le$q3d$1@gioia.aioe.org>
    <1ez18xn3zjq42.1t550hj8cej6b$.dlg@40tude.net>
    <slr49d$1lc$1@gioia.aioe.org>
    <1elizr9wgfsw6$.m84oo52l4apn$.dlg@40tude.net>
    <slri5v$nm4$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <slrjp3$1iim$1@gioia.aioe.org>
    <ln4j3ax2b2d4$.1biv7hg8j3v0u$.dlg@40tude.net>
    <slrvm9$1nds$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <sm06la$1od0$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Date: Thu, 4 Nov 2021 18:35:13 +0100

    dyskusyjnych:sm06la$1od0$...@g...aioe.org...
    W dniu 03.11.2021 o 08:28, J.F pisze:

    >Tak. Płacę podatki.
    >A że tzw. rząd wydaje je na kościół, to już nie moja wina.

    To nie plac.
    A nie tylko narzekasz "ja dobry, oni zli" :-)

    >Rząd nie chce się pochwalić. Lepsi ode mnie próbowali się dowiedzieć.

    Sprobuj sam :-)

    >No właśnie w tym problem, że tolerują.
    >Ja nie toleruję.

    Ja tez nie, ale one sa.
    Aczkolwiek ... sobie szukam, to jakas epidemia.
    Poznan, Katowice, Szczecin, Opole, Torun.

    Pomijam Wroclaw, gdzie to osobna koscielna uczelnia ... choc teraz
    pewnie na panstwowym finasowaniu,
    oraz Warszawe, Lublin i Krakow, gdzie podobnie.

    No i ... przed 1939 nie brakowalo takich wydzialow :-)

    https://katalog.us.edu.pl/catalog/program/view?id=12
    171
    ciekawe
    "Od kandydata wymagana jest akceptacja katolickiego charakteru studiów
    oraz zasad moralności chrześcijańskiej."

    Nie mozna protestowac, ze wyklad zaczyna sie od modlitwy, a w sali
    cwiczen wisi krzyz ? :-)

    >Najgorszy z nich jest lepszy od najlepszego po doktoracie
    >teologicznym.

    Hm, czy filozofia lepsza od teologii, a prawo lepsze od prawa
    kanonicznego ?

    J.