    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <slgnjg$ftb$1@gioia.aioe.org> <1...@4...net>
    <slgpqd$1g5m$1@gioia.aioe.org>
    <k1bmtt2xiot9$.1kdwbo2a30hry$.dlg@40tude.net>
    <slgvcc$5sa$1@gioia.aioe.org>
    <1kt544zg6fuh7.12obauxojec9g$.dlg@40tude.net>
    <slh0le$q3d$1@gioia.aioe.org>
    <1ez18xn3zjq42.1t550hj8cej6b$.dlg@40tude.net>
    <slr49d$1lc$1@gioia.aioe.org>
    <1elizr9wgfsw6$.m84oo52l4apn$.dlg@40tude.net>
    <slri5v$nm4$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <slrjp3$1iim$1@gioia.aioe.org>
    <ln4j3ax2b2d4$.1biv7hg8j3v0u$.dlg@40tude.net>
    <slrvm9$1nds$1@gioia.aioe.org>
    Date: Wed, 3 Nov 2021 08:28:05 +0100

    On Tue, 2 Nov 2021 19:23:02 +0100, Kviat wrote:

    > A mógł pomóc.

    Mogl. Tez mozesz pomoc - pomogles ?

    > Trollować też trzeba umieć.

    > Ale sens tego o czym rozmawiamy załapałeś, czy znowu ci umknął?

    Jak czesto - cos sie nie mozemy zrozumiec.

    Ty masz jakas swoja wizje, i chyba myslisz, ze ja musze miec taka
    sama.

    > Właśnie, gdyby nie kościelna pijawka, tych środków mogłoby być więcej.
    > Znacznie więcej.

    Znowu nie przesadzajmy ... chyba ze PiSu nie doceniam, a Ty znajdziesz
    jakies dane jaki % trafia do kosciola.

    A nawet jak tych srodkow bedzie troche wiecej ... myslisz, ze jakosc
    naszej nauki sie polepszy?

    > I gdyby nie fanatycy religijni marnotrawiący te środki na doktoraty z
    > ilości aniołków na końcu szpilki.

    No ... uczelnie techniczne dostaja rozne dofinansowania na badania
    naukowe. Uczelnie nietechniczne tez.
    To jak tolerujemy wydzial teologiczny na panstwowej uczelni,
    to chyba tez im sie naleza jakies pieniadze na badania ? :-(
    W koncu wszystkie naukowce rowne są :-)

    Ale teraz ... popatrz po doktoratach technicznych ... ile tam jest
    takich na "swiatowym poziomie"?

    Ale Nobla mozna tez dostac z ekonomii, tam duze dotacje niepotrzebne
    :-)

    J.