    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wysokosc kary a karalnosc
    Date: Mon, 15 Aug 2005 20:25:29 +0200

    > Przyznam ze nie zwrocielm uwagi na ten art, a zasugerowalem sie zawieszeniem
    > wykonania kary za okreslone przestepstwo.

    dodam ze luki takie spowodowane sa tym ze nie posiadam kk,kpk,kwk w
    wersji drukowanej(wiadomo jak sie na kranie czyta) co sie na dniach
    zmieni, i na bank za rok jezlei chodzi o prawo karne nie znjadziesz
    bubla w moich wypowiedziach, jednak
    polecal bym Ci sie wstrzymac do tego czasu z zwrotami typu
    "odszczekaj" jezlei zdarzy mi sie pomylic, bo mnie wtym moemncie obrazasz.
    Nie mam nic przeciw zwroiceniu uwagi (jestem wkoncu tutaj po to by sie
    nauczyc) jezeli w miare kulturalnie sie to odbywa.

    Tobie rownez zdarza sie pomylic, na pewno bylo to w dwoch sytuacjach:
    1. watek o autoalarmie i post w ktorym oswiadczyles ze osoba ta
    odpowiedziala by za nieumsylne spowodowanie smierci a bylo to ewidentne
    planowanie zabojstwa
    2. twoja uwaga odnosnie mojego postu na temat wariografu, zdaje sie Kam
    zwrocil(a) Ci uwage ze sie mylisz

    P.