  • 11. Data: 2011-02-16 19:59:10
    Temat: Re: Wysoki rachunek za energię_-_płacić3F
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-16 20:38, Alek pisze:

    > Nadal nie wiem o jakiej oszczędności pisałaś. Gdyby prognoza była wyższa
    > to przy najbliższym odczycie zostałoby to skorygowane. Ostateczny wynik
    > jest taki sam, więc gdzie oszczędność?

    Za taką nadpłatę elektrownia powinna płacić skonto, czego nie robi,
    aczkolwiek nie sądzę, aby animka akurat taką oszczędność miała na myśli :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-02-17 08:35:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 20:38:53 +0100, Alek napisał(a):

    > Nadal nie wiem o jakiej oszczędności pisałaś. Gdyby prognoza była
    > wyższa to przy najbliższym odczycie zostałoby to skorygowane.
    > Ostateczny wynik jest taki sam, więc gdzie oszczędność?

    Może z tego że mniej płacąc z góry, te pieniądze leżą na koncie i dorobiła
    się 40zł odsetek. Biorąc pod uwagę ile czasu spędza pisząc na newsy
    rachunki za prąd pewnie ma ogromne to i odsetki mogą być znaczące ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry