  • 1. Data: 2011-02-13 18:36:09
    Temat: Dane teleadresowe
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Witam. Chodzi o rzecz bardzo ważną dla mnie tj o deficję danych
    teleadresowych jakie podlegają ochronie.
    Pośrednim pytaniem jest czy samo nazwisko stanowi dane teleadrsowe bo moim
    zdaniem nie.
    Najbardziej do tej definciji przydało by mi się wsparcie jakąś podstawą
    prawną.

    ***ERA****
    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei

  • 2. Data: 2011-02-13 21:32:39
    Temat: Re: Dane teleadresowe
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    xxxx napisal:
> [...]
    > zdaniem nie.
    > Najbardziej do tej definciji przydało by mi się wsparcie jakąś podstawą

    Podchodzisz do zagadnienia od tzw. 'dupy strony'. Zastanów się, czy jesteś
    w stanie dowieść, że samo nazwisko stanowi daną teleadresową. Napisz 'Kowalski'
    i dowiedź, że jest to jednoznaczne określenie adresu ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2011-02-13 22:42:56
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 13 luty 2011 roku (niedziela) gdy o godz. 22:32, wszystkim znany
    *Jacek_P* napisał(a):

    > Podchodzisz do zagadnienia od tzw. 'dupy strony'. Zastanów się, czy jesteś
    > w stanie dowieść, że samo nazwisko stanowi daną teleadresową. Napisz 'Kowalski'
    > i dowiedź, że jest to jednoznaczne określenie adresu ;)

    Wydaje mi się że dobrze podchodze. Zostałem ukarany (nie przez sąd) że niby
    uajwniłem dane teleadresowe, któym było nazwisko. I chcę z ta decyzją
    powalczyć.

  • 4. Data: 2011-02-13 23:05:07
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    xxxx napisal:
    > Wydaje mi się że dobrze podchodze. Zostałem ukarany (nie przez sąd) że niby
    > uajwniłem dane teleadresowe, któym było nazwisko. I chcę z ta decyzją
    > powalczyć.

    Dalej podtrzymuję moje zdanie. Zażądaj podania na piśmie podstawy prawnej
    uzasadniającej, że samo nazwisko jest daną teleadresową. Znaczy się:
    zażądaj podania SZCZEGÓŁOWEJ podstawy prawnej uzasadniającej 'ukaranie'.
    Jeżeli jest to kara w relacji służbowej to z niesatysfakcjonującym
    uzasadnieniem do Sądu Pracy.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2011-02-15 22:51:19
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

> [...]
    > zażądaj podania SZCZEGÓŁOWEJ podstawy prawnej uzasadniającej 'ukaranie'.
    > Jeżeli jest to kara w relacji służbowej to z niesatysfakcjonującym

    A jak na klatce w bloku napisze jako zarządca -" Pani kowalska sika po klatce "-
    ujawniam jej dane teleadresowe podając własciwie jedynie nazwisko.