    From: to <t...@x...abc>
    Subject: Re: Wyrzucony z zajęć za... ładowanie laptopa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 23 Nov 2011 01:07:06 GMT

    begin Mateusz

    > Dziś miała taka oto sytuacja. Na matematyce mieliśmy kolokwium. Gdy
    > kobieta pisała na tablicy zadania kolega szybciutko w ostatniej ławce
    > położył na blacie laptopa i podłączył wtyczkę do gniazdka aby się
    > bateria naładowała. Minęło może z 10 minut kobieta wstała od biurka i
    > zaczęła chodzić po klasie. Gdy zauważyła laptopa dosłownie zakrzyczała
    > "czyj to laptop!". Kolega mówi że jego. kobieta dalej wysokim tonem. "co
    > Pan robi, Pan kradnie prąd tak nie wolno". Wzięła mu kartkę wpisała
    > dwóję i powiedziała że ma przyjść na termin poprawkowy.

    Ja bym zrobił dym, bo obojętne co ta pipa sądzi o ładowaniu laptopa, to
    nie ma prawa z tego powodu zmieniać oceny na kolokwium. Niemniej skoro
    jest na tyle bezczelna że to zrobiła, to być może Twoja uczelnia jest na
    tyle debilna, że takie zachowania wykładowców są tam tolerowane. Jest
    więc spore ryzyko, że robiąc dym utrudnisz sobie zaliczenie przedmiotu i
    nic szczególnego nie wskórasz. Pytanie, czy wolisz być pipą do kwadratu i
    to olać, czy nauczyć się porządnie matematyki w tym semestrze.

    Tak czy owak po tym, że piszesz o tej idiotycznej sprawie na newsy,
    zamiast natychmiast zjawić się u dziekana czy innego re(a)ktora z
    awanturą wnoszę, że najlepiej dla Ciebie będzie, jeśli sprawę zignorujesz
    i przyjdziesz ze spuszczoną głową na poprawkę.