  • Data: 2006-12-30 18:33:04
    Temat: Re: Wyrok zasadzenie tytułem zwrotu kosztów zastepstwa.
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    R De napisał(a):
> [...]

    pytanie nadal pozostaje

    > " ...z którego wynika że sąd zasądza od powódki na
    > rzeczy pozwanych kwotę xxxzł tytułem zwrotu kosztów zasępstwa procesowego."
    >
    > Czyli inaczej, zobowiązuje powódkę, do zadośćuczynienia pozwanym.

    jakiego zadośćuczynienia?
    wiesz czym jest zadośćuczynienie a czym zwrot kosztów zastępstwa ?

    > Tym samym
    > nakazuje naprawienie szkody, wydając prawomocny wyrok.

    a teraz znowu o szkodzie...

    > Nie wykonanie
    > postanowienia jest wykroczeniem, ale jeśli wmiesz się w to prokuratura, bo
    > na przykład pozwani złożą skargę, to - po pewnych czynnościach, opisanych
    > wcześniej - będzie.

    Zastanów się nad sensem tego co napisałeś.
    Jeszcze raz proszę - wskaż odpowiedni przepis.
    Poza tym - prokurator raczej nie zajmuje się wykroczeniami

    > Sam to przećwiczyłem.

    Więc czekam na szczegóły.
    Tylko może najpierw napisz czego dotyczyła sprawa...

    KG