    From: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrejstrowanie samochodu - problemy :(
    Date: Fri, 22 Mar 2002 15:19:30 +0000 (UTC)

    Karol <a...@b...com> wrote:
    > Ja sie pddaje :-))

    A ja niestety nie mogę... W końcu chodzi o moje pieniądze...

    > 1. Flaszka dla WK.

    Znaczy mam upić kilkanaście pań w WK?

    > 2. Walka na pisma, w ostatecznosci skarga do NSA, jezeli to co mowi
    > ubezpieczyciel to prawda.

    Eh. Zaczynam mieć coraż większe obawy, że tylko to mi pozostaje...

    > Nie bardzo tylko kumam dlaczego WK nie ma prawa zadac kwitu z banku, ktory
    > jest wspolwlascicielem samochodu. Co jest w tym art. 79?

    (sorry za pliterki, ale są skopane na stronie)

    Wyrejestrowanie pojazdu.
    Podstawa Prawna:
    ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98,
    poz. 602 z pózn. zm.) oraz rozporzadzenie Ministra
    Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 19 czerwca 1999r. w sprawie
    rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 59, poz.
    632 z pózn. zm.) oraz rozporzadzenie Ministra Transportu i Gospodarki
    Morskiej z dnia 14 grudnia 2000r. w sprawie
    szczegól/owych czynnosci organów zwiazanych z dopuszczeniem pojazdu do
    ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz.
    U. Nr 4, poz. 37) oraz rozporzadzenie Ministra Transportu i Gospodarki
    Morskiej z dnia 14 kwietnia 2000r. w sprawie
    wysokosci opl/at za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego,
    i tablic (tablicy) rejestracyjnych pojazdów (Dz.
    U. Nr 30, poz. 376 z pózn. zm.).
    Wymagane dokumenty*:
    Wniosek Ko.II.-8
    Pojazd podlega wyrejestrowaniu, na wniosek jego wl/asciciela, w
    przypadku:
    - przekazania, w celu jego utylizacji do przedsiebiorstwa utylizacji
    pojazdów lub do skl/adnicy zl/omu wyznaczonej przez
    wojewode: pojazdu; zespol/ów posiadajacych cechy identyfikacyjne
    (nadwozie, podwozie, rama) jezeli wl/asciciel przedstawi
    zaswiadczenie o przekazaniu pojazdu lub w/w zespol/ów do skl/adnicy
    zl/omu, dol/aczy dowód rejestracyjny, karte pojazdu,
    jezeli byl/a wydana oraz tablice rejestracyjne,
    - kradziezy pojazdu, jezeli jego wl/asciciel zl/ozy stosowne oswiadczenie
    pod odpowiedzialnoscia karna za fal/szywe
    zeznania, dol/aczy dowód rejestracyjny i karte pojazdu, jezeli byl/a
    wydana,
    - wywozu pojazdu z kraju, jezeli pojazd zostal/ zarejestrowany lub zbyty
    za granica i jego wl/asciciel dol/aczy dokument
    potwierdzajacy zarejestrowanie lub zbycie pojazdu za granica,
    - zniszczenia /kasacji/ pojazdu za granica, jezeli jego wl/asciciel
    przedstawi dokument potwierdzajacy zniszczenie lub
    kasacje pojazdu / w przypadku dokumentu sporzadzonego w jezyku obcym -
    tl/umaczenie na jezyk polski przez tl/umacza
    przysiegl/ego/, dol/acza dowód rejestracyjny, karte pojazdu, jezeli byl/a
    wydana i tablice rejestracyjne oraz wniesie
    opl/ate na rzecz gminy na realizacje zadan zwiazanych z utrzymaniem
    czystosci i porzadku w gminach.

    Jak widać jest tu mowa tylko o właścicielu...

    --
    Przemyslaw Maciuszko