  • Data: 2002-03-22 15:29:21
    Temat: Re: Wyrejstrowanie samochodu - problemy :(
    Od: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol <a...@b...com> wrote:
    > Jezlei jedna flaszka sie upija :-)

    No to po co mam ją wziąć?
    Poza tym myślę, że one wcale nie będą skore.

    > IMHO wlasciceli jest dwoch.

    No właśnie. Interpretacja zależy od konkretnego WK :(

    > W takim razie kolejna flaszka dla banku :-)

    No zobaczymy. W poniedziałek mam rozmawiać z panią kierownik w banku, więc
    może uda się ustalić jakiś kompromis :(

    > Albo rozmowa z jakims radca prawnym w banku.

    W celu? Pomijając to, że to raczej bank by się z nim konsultował (o czym
    mnie już uprzedzili).
    Na razie spróbuję w weekend w domu wypłodzić pismo do banku...
    Tylko muszę zerknąć, co mam dokładnie napisane w umowie...

    --
    Przemyslaw Maciuszko