eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy w ORANGE w związku z nowymi warunkami umowy a kara za wypowiedzenie umowy...? › Re: Wypowiedzenie umowy w ORANGE w związku z nowymi warunkami umowy a kara za wypowiedzenie umowy...?
    From: "Krzysztof" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy w ORANGE w związku z nowymi warunkami umowy a kara
    za wypowiedzenie umowy...?
    Date: Fri, 3 Dec 2010 12:13:53 +0100

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Akurat tutaj nie byłbym pewien wygranej operatora, ponieważ definicja
    > CENY stanowi, że jest to kwota brutto.

    Trochę dyskusyjne :)
    Cena - ilość pewnego dobra (najczęściej pieniądza), za przyjęcie której
    sprzedający jest gotów zrzec się swoich praw do danego dobra, lub też
    kupujący jest gotów ją kupić, aby do tego dobra nabyć prawa.
    Teraz wszystko rozbija się o to, czy sprzedający i kupujący są VATowcami
    czy nie, bo dla każdego z nich cena wg powyższej definicji będzie miała
    inną wartość.

    > Nie tyle brak możliwości rozwiązania, co konieczność akceptacji
    > zmienionych warunków.

    Trochę abstrahowałem od tematu i miałem na myśli sytuację, gdy nagle
    zachciewa mi się rozwiązać umowę (żeby nie było - z jakimś rozsądnym
    okresem wypowiedzenia) ale nie mogę, bo muszę czekać te 12 czy 24 miesiące,
    żeby nie płacić kary.

    K.