  • Data: 2015-11-25 12:09:32
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy przez ubezpieczyciela
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-25 o 09:46, m pisze:
    > A wypowiedzenie skarżyć może ewentualnie wasz pracodawca, bo on był stroną.

    Oczywiście że pracodawca ale do tej pory nie spotkałem się z sytuacją
    żeby to ubezpieczyciel wymiękał. :-) Też kiedyś chciałem się z czegoś
    takiego grupowego wypisać. To byłem namawiany jakbym wygrał w totka i
    nie chciał odebrać pieniędzy i mobingowany przez pracodawcę :-)
    To jest dla mnie dziwna/nowa sytuacja zwłaszcza że przystąpienie do tego
    ubezpieczenia było mocno kalkulowane (nie było tanie) i cały interes
    opłacał się ale w perspektywie kilku lat a tu po kilku miesiącach
    ubezpieczyciel mówi że już nie chce pieniędzy. Jak się składki pobierało
    to było cacy a jak trzeba płacić to już nie fajnie. :-)