    From: Olgierd <n...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy pracy z art.23-1
    Date: Mon, 3 Dec 2007 12:26:10 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 03 Dec 2007 13:02:43 +0100, Johnson napisał(a):

    > Ale obawa nadal leży po stronie pracownika, to w jego głowie coś się
    > roi. A wyroki przeszły przez II instancję?

    Przeszły. Sądy uznały, że pracodawca, który cieszy się "złą sławą" jest
    gorszym pracodawcą od SPZOZ, więc obawy są uzasadnione, zwłaszcza, że/
    jeśli pracodawca odmówił zawarcia ze związkami zawodowymi dodatkowych
    gwarancji (pracownicy nie byli objęci UZP, zatem nie miał do nich
    zastosowania art. 241(8) kp, natomiast chcieli sobie coś wydębić).

    Por. wyrok SN z 2 lutego 2002 r., I PKN 228/00, OSNP 2002/20/489, który
    jest ulubionym wyrokiem w takich sprawach ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/