  • Data: 2007-12-04 10:36:45
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy pracy z art.23-1
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 03 Dec 2007 18:45:27 +0100, Johnson napisał(a):

    > Żałosne. Pracownik, a w zasadzie stosunek pracy, jest właśnie po to by
    > pracować.

    Myli Ci się chyba praca z niewolnictwem. Pracę można wykonywać na wiele
    sposobów.
    Ja pracuję bezpośrednio z klientem, inni koledzy zdalnie - choć mamy te
    same stanowiska. Gdyby mnie teraz ktoś "przeniósł" i musiałbym pracować
    z firmy zdalnie to byłbym bardzo niezadowolony, choć nawet umowa by
    mi się nie zmieniła, bo cały czas były by to te same "warunki na których
    mnie zatrudniono". Więc nie można winić sądy o to, że są bardziej życiowe
    niż przepisy.

    Pozdrawiam,
    Henry