  • Data: 2008-01-26 20:19:05
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy poleconym
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Jan 2008 10:23:41 +0100, "Beer" <b...@n...gazecie.pl>
    wrote:

    >Pismo wysłane pod adres pierwotny (pierwszy) zostało 'odbite' - poczta
    >przyniosła zwrot.
    >Drugi - Bóg raczy wiedzieć. Minęło 3 tygodnie i cisza.
    A czego oczekiwales zamiast ciszy?

    >Czy zamiast poleconego, powinienem był wysłać "za zwrotnym potwierdzeniem
    >odbioru"? (czy jakoś tak...)
    Jakbys wyslal ZPO to mialbys date odbioru listu (zamiast ciszy).
    Teraz pozostaje Ci zlozyc reklamacje na niedoreczony list w Urzedzie
    Pocztowym - w odpowiedzi dostaniesz date odebrania przez adresata.
    Mnie udalo sie to kiedys uzyskac telefonicznie w Urzedzie Pocztowym
    *adresata* a potwierdzenie danych z rozmowy dostalem pisemnie kilka
    dni pozniej.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info